Thursday, January 31, 2008

BSA 800 SK THE RED MONSTER: Satu kenangan begitu indah

Photobucket

Ramai yang tertanya-tanya, apakah yang aku maksudkan dengan RedMonster? Kali ini aku paparkan apakah dia RedMonster. Yang aku sayang. Yang aku jaga ibarat menatang minyak yang penuh.

Photobucket

Petang tadi Inspektor Azhar telefon aku dan menyatakan hasrat seorang sahabatnya untuk memiliki RedMonster. Hati aku tersentak. Biar betul dia ni? Aku dan RedMonster ibarat satu. Bila kami bersama, semua mata tertumpu ke arah kami. Memang serasi. Aku rasa mungkin jodoh aku dengan RedMonster hanya setakat ini. Tak kisahlah.

Setelah perbincangan berlaku, aku bersetuju melepaskan RedMonster dengan harga yang munasabah. Berapa? Jangan ditanya! Memang berpatutan. Aku pakejkan sekali dengan helmet MHR kesayangan aku. Pergh!!! Sayang gila kat helmet tu!!! Bukan senang nak dapat. Tak mengapalah. Janji aku dah merasa nikmatnya ambil selekoh dengan kelajuan 120kmj kat Batu Ferringhi.

Photobucket

Nazri pun dah jual BlackDevilnya. VTEC tuh! Dia ada perancangan nak pakai easy rider pulak. Aku? Masih memikirkan. Rasanya CBX 750 kot? Entahlah? Mirage Cyborg aku pun dah lama demam. Rasanya kalau aku gunakan sikit duit hasil RedMonster, dapatlah aku ubatkan demam RedCyborg aku plak.

Apa pun, terima kasih RedMonster! Banyak yang kit lalui bersama. Ada jodoh, kita berjumpa lagi. Jasamu dikenang.

No comments: